
Kvalitatīvi SEO pakalpojumi Tava biznesa attīstībai
SEO pakalpojumi un mājas lapas optimizācija ir nepieciešama, lai jūsu mājas lapa nonāktu Google un citu meklētājsistēmu pirmajās lapās.
Galvenais mērķis ir padarīt klienta mājas lapu pieejamu potenciālajiem apmeklētājiem un klientiem, kā arī radīt zīmola atpazīstamību. Ja Jūsu mājas lapa nav redzama, nav atrodama, tad tā nepilda savu tiešo funkciju – nepiesaista jaunus klientus.
Mājas lapu SEO optimizācija ietver sevī dažādas izpētes un uzlabojumus, kas ir jāveic ievērojot noteiktu secību, lai rezultāts būtu efektīvs.
Veicot mājas lapas uzlabošanu, tā būs atrodama lietotājiem uz viņu pieprasītajiem atslēgvārdiem Google un citās meklētājsistēmās, kas palielinās Jūsu zīmola atpazīstamību, piesaistīs jaunus klientus un galvenais – palielinās apgrozījumu, lai ļautu attīstīt biznesu nākamajā līmenī.
Esi Digitāls – Esi Redzams!
Efektīva stratēģija
Pārdošanas pieaugums
Ilgtermiņa ieguldījums
Apmeklējumu pieaugums
Galvenās sastāvdaļas
Nišas analīze
Iekšējā mājas lapas SEO optimizācija
Ārējā mājas lapas Optimizācija
Sasniegto rezultātu piemērs
Mājas lapas, kas darbojās juridisko jautājumu nišā Latvijā, sasniegto rezultātu piemērs.
Mērķis – sasniegt maksimāli vairāk apmeklētājus, uzlabot pakalpojuma pārdošanu.



Kas tika izdarīts?
Biežāk Uzdotie Jautājumi
-
Tie ir nepieciešami, lai mājas lapā esošie pakalpojumi un produkti būtu atrodami Google un citās meklētājsistēmās uz meklēšanas laikā pieprasītajiem atslēgas vārdiem. Ja mājas lapa ir atrodama Google pirmajā lapā, tad tā noteikti saņems apmeklējumus, ja mājas lapā ir atbilstošs saturs, piedāvājums, tad tiek izdarīts pirkums, pasūtījums, zvans. Jo augstāka atslēgas vārdam pozīcija, jo vairāk apmeklējumi tiek saņemti.
-
Pirmie rezultāti parādās mēneša laikā. Atslēgvārdu nonākšana Google pirmajā lapā parasti notiek 3 – 6 mēnešu laikā, kad arī var just reālu izaugsmi apmeklējumā un Google analytics datos. SEO Latvijā (Google.lv) ir ar mazāku konkurenci, tādēļ rezultāti būs ātrāki un stabilāki nekā globāli (Google.com).
-
SEO audits ir mājas lapas tehniskā izpēte, ko veic SEO speciālists. Tiek veiktas dažādas pārbaudes un analīzes saistībā ar mājas lapu. SEO audita laikā tiek izveidotas rekomendācijas ar konkrētiem punktiem, kas ir jālabo un jāuzlabo. Veicot SEO audita uzlabojumus, optimizējamā mājaslapa 99% gadījumos ieņem augstākas atslēgvārdu pozīcijas gan Google, gan citās meklētājsistēmās.
-
Tā ir dažādu mājas lapas iekšējo faktoru izpēte. Galvenie iekšējie faktori ir tehniskā atbilstība, satura un struktūras atbilstība SEO vadlīnijām. Pavisam ir vairāk kā 250 dazādi SEO faktori, bet ne katrai mājas lapai ir nepieciešams fokusēties uz visiem faktoriem.
-
Tas ir dažādu darbību kopums, kas saistīts ar mājas lapas dalīšanos internetā. Galvenie faktori ir dažādu SEO signālu un atpakaļsaišu izveide, dalīšanās ar optimizējamo lapu internetā, tās izplatīšana blogos, forumos, sociālajos tīklos, medijos un citos resursos.
-
SEO rekomendācijas parasti realizē mājas lapas izstrādātāji, bet nereti uzlabojumus veic mūsu speciālists pēc iepriekšējas vienošanās ar klientu. Mājas lapas optimizācijai ir nepieciešama iejaukšanās mājas lapas izstrādē un kodā.
-
87% klientu, kas sadarbojas ar SEO Media, turpina pakalpojuma izmantošanu arī pēc 6 mēnešu perioda, jo vēlas papildus izaugsmi – attīstīt jaunus atslēgas vārdus un mājas lapas sadaļas.
-
SEO ir dabiskie Google rezultāti, atslēgvārdi parādās Google TOP pozīcijās noteiktu darbību rezultātā. Atrodoties Google TOP pozīcijās, netiek maksāts par to, ka apmeklētāji spiež uz klienta mājaslapu. Pakalpojumu sniegšanas laikā netiek strādāts uz noteiktu skaitu atslēgvārdiem, bet uz visiem iespējamajiem. Adwords (Pay per click) ir Google maksas reklāma, kamēr tiek maksāts par reklāmu, tikmēr rādās, kad beidzas Adwords budžets, beidzas arī reklāmas rādīšana. Adwords reklāmas pamatā ir konkrēta maksa par katru pozīciju un klikšķi uz tās.
-
Atslēgas vārdu noturēšanās Google TOP pozīcijās ir atkarīga no konkurences. Ja nišā konkurenti neveic SEO aktivitātes, tad atslēgas vārdi var noturēties topā pat vairākus gadus pēc pakalpojuma pārtraukšanas. Tomēr, lai atslēgvārdu pozīcijas būtu stabilas, ir regulāri jāstrādā ar mājas lapu.
-
SEO speciālists ikdienā seko līdzi projektu attīstībai, tam kā tiek realizēta ikmēneša SEO stratēģija un kā strādā SEO signāli. Tiek analizēta atslēgvārdu izaugsme un to ietekme uz mājas lapas apmeklējumu un citām aktivitātēm. Neatņemama ikdienas sastāvdaļa ir sekot līdzi jaunākajām SEO tendencēm pasaulē, lai atbilstoši pielāgotu to Latvijas īpatnībām.
-
Meta tagi ir mājas lapas virsraksti (title) un apakšvirsraksti (description), kas parādās Google un citās meklētājsistēmās. Atbilstoši meta dati uzlabo atslēgvārdu pozīcijas, piesaista apmeklētāju uzmanību un uzlabo apmeklējumu skaitu. Jo labāki meta tagi, jo lielāka iespēja saņemt vairāk apmeklējumus par konkurentiem.
-
Atslēgvārdu izpēte ir neatņemama SEO pamata sastāvdaļa. Atslēgvārdu izpēte ir mājas lapas produktu un pakalpojumu saistīto atslēgvārdu uzskaite, potenciālo atslēgvārdu ieguve un to sagrupēšana. Atslēgvārdu izpētes laikā tiek noteikts vidējais atslēgvārdu pieprasījums mēnesī un konkrēto atslēgvārdu pozīcijas Google.
-
Mājas lapas apmeklējumu kritums novērojams pakalpojuma un preces sezonalitātes rezultātā. Piem. atslēgas vārdi, “Ziemassvētku dāvanas”, “ragavas” un “ziemas riepas” netiek meklēts vasaras sezonā. Esot Google TOP pozīcijās, vasaras sezonā šiem atslēgvārdiem būs mazāks meklējums, līdz ar to, iestājoties pavasara sezonai, apmeklējumus no šiem atslēgas vārdiem saņemsiet mazāk.
-
Dublējot saturu dublējas arī atslēgas vārdi. Dublēšanās rezultātā parasti Google nesaprot, kuru mājas lapas sadaļu uzskatīt par prioritāro atslēgas vārdu virzībai Google TOPā! Katrai mājas lapas sadaļai ir nepieciešams unikāls teksts ar atbilstošiem atslēgas vārdiem, kas iegūti atslēgvārdu izpētes laikā.
-
Cena ir atkarīga no vairākiem faktoriem. Galvenie cenas faktori ir: mājas lapas tehniskais un saturiskais stāvoklis, vēsturiskie dati un ārējais SEO profils, kā arī konkurence un nozares īpatnības. SEO optimizācijas cena var būt sākot no 100 – 5000 euro mēnesī, viss ir atkarīgs no izvirzītajiem mērķiem.
Uzlabo Savas Mājas Lapas Redzamību Google Jau Tagad
Formas aizpildīšana neuzliek par pienākumu pasūtīt pakalpojumu. Sazinies ar mums un uzzini kā mēs varam palīdzēt iegūt labākus rezultātus!